468x60 Ads

Selasa, 10 April 2012

Hanya Tuhan Yang tahu


Kekadang kita bercakap jujur n ikhlas menyatakan ap yang kita rase, tetapi tak semua penerimaan orang 2 sama apa yang kita rasakan. 

2 3 hari nie tension hiler, & macam -macam dugaan menimpa diri, tapi aku bersyukur allah ada n sentiasa membantu umatnya yang di timpa masalah. Syukur sangat semuanya settle. Sebab tu lah kekadang kita benci orang 2 walhal orang tu lah akan membantu kita & kadang kala kita percaya orang tu, walhal dia lah pemusna , talam 2 muka @ hipokrit. 

manusia hipokrit nie lah sentiasa menghancurkan hubungan orang len, tapi x le salahkan sesapa, pada diri kita jugak semua nie. kita harus selidik betul-betul apa orang 2 katakan, lagi-lagi if dia kata bf/gf kita. 
ni tak men attack macam machine gun je.  

Aku sentiasa rasa pelik dengan sifat  manusia nie, kita hanya ingin berkawan but tangapan diorang len, if sentiasa call mesti akan jadi len, pelik!!! ingat kita nk usha. its ok lau tangapan macam tu. tapi agak-agak la sampai memburukan orang len, sampai mengatakan "MEMAKSA". pelik kan. 

Tapi ap pun ak happy semuanya settle tapi 1 je x settle, erm... kekadang jadi tanda tanya about our relationship. Biarlah masa yang menentukan segalanya.

Ap pun layan beb  


0 ulasan: